Re: komputer zawiesza się

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 02:00:09 MET

Dnia 2006-03-13 00:53:47, encja *Czajson* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> k7vt2 to chyba ECS a nie żaden mint = producent klawiatur i myszek

Mint niczego nie produkuje, tylko przylepia naklejki. IIRC - gdzieś w
Polsce zresztą....

> Taka temperatura na niepodkręconym duronie jest niemożliwa. Wniosek - albo
> źle nałożona pasta, albo zły sensor, albo podkręcony procek. W 40st mogę
> uwierzyć ale nie więcej.

A ja wierzę bez problemu - przecież to Morgan! Dla procesorów w
technologi 180 nm 40 st. to temperatura startowa - tyle mają, kiedy nic
nie robią. Temperatura na poziomie ponad 50st jest zupełnie normalna, i
bardzo często osiągana. Dużo zresztą zależy od obudowy - ten sam sprzęt
(konkretnie Palomino XP1800+) w badziewiu zwanym Superpower podczas
normalnej pracy na "biegu jałowym" miał 56st, w Enlight'cie - 43st, a w
ModeCom Prostation - 40st.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]