Re: Problem z NTT

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 01:20:13 MET

Użytkownik <a@b.c> napisał w wiadomości
news:1i56avqi6kn7s.7wzpuq5jrcc9$.dlg@40tude.net...

> [...]
Jednym

> pudło, pechowo najtańszy model 939DUAL za 235 zł jest jedną z najlepszych
> płyt dostępnych na rynku.

To teraz doczytaj to co napisałem wcześniej. nie napisałem nigdzie
"najtańszy Asrosk" tylko najpaskudniejszy, czytaj = zalega na półkach i jest
problemem. A co do tej płyty 939dual to nigdy nie będzie najlepszy na rynku.
Może dla Ciebie najważniejszy jest stosunek jakości do ceny. Dla mnie
ważniejsza jest jakość, potem cena. A te gniazda AGP + PCIe i inne to wielki
shit dla zbieraczy staroci.

pozdrawiam