Problem z NTT

Autor: Piotrek <piotr.wygoda_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 17:58:28 MET

Witam,

Kupiłem dzisiaj komputer NTT Symfonia

Miało być bez systemu... niestety okazało sie ze jest zainstalowany Linux.

Wkładam płytę instalacyjną WindowsaXP i co? Wyswietla, ze nie moze znaleźć
dysku...

Dysk: RAID: Samsug 200GB.

O co biega? Wywaliłem linuxa juz za Delete All RAID Setting & Partition.
Ale nadal instalator windy nie widzi dysku...

Fdiskiem próbowałem... to wykrywa tylko 59 GB, a formatowanie trwa lata
świetlne :(
Co robic????? Włożyłem płytkę linuxa, aby druidem to badziewie załatwic :/
Utworzyłem jedną windowsowką partycję, ale nadal nic.

Help bo już mi ręce opadają.
Mamy kochaną politykę wolności rynku.....linux na nowym kompie i od razu
nowe kłopoty :-/
Kurde... jak kupuje sprzet za 2 tysiace to chciałbym miec możliwosc wyboru
oprogramowania a nie jest mi to z góry narzucone i to na dodatek na tak
badziewny system!! :(