Re: software czy hardware?

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 16:40:57 MET

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkac.usunmnie@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:pan.2006.03.12.14.27.01.453717@gazeta.pl...

> 1 - skłamałem, bo pisałem z pamięci: nie 350, a 300. Modecom Feel 300atx

Od bidy może być. Montuję go do mało wymagającego sprzętu.

> 3 - nie wiem. Ten stary 40GB(to jeszcze był z prędkością 5600, ostatni
> sprzed barracud chyba) żył długo i szczęśliwie. Zaczął robić
> szopki po zmianie budy.
> Może to wcale nie dysk, może przekłądając kompa uszkodziłem coś
> innego? Ale dlaczego wobec tego wszystko działało na dysku WD przez
> kilka miesięcy?

WD był jeszcze starszy i zużywał mniej energii. Kolega zarżnął dysk 80GB na
tym zasilaczu, więc trudno powiedzieć. Pożycz od kogoś porządny zasilacz
markowy i zrób test.
Do użytku domowego to się obecnie kupuje minimum Modecom MC-350 ATX 2.0

pozdrawiam