Re: używany dysk 20GB, jaki warto kupić?

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 15:00:44 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:12032006.4C4B77C5@budzik61.poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail'a gozdek@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:
>
> to ja na twoim miejscu zagrałbym od razu w totka.
> Nowy dysk 40GB kosztuje ok 150 zł - IMO nie warto oszczędzac, no chyba ze
> masz duzo czasu a na tym dysku nie bedziesz trzymał absolutnie nic
> wartosciowego, wtedy byc moze jak kupisz uzywke w granicach 50 zł to moze
> sie oplacac. W innych przypadkach nie ma to absolutnie zadnego sensu.

W pewnym sensie masz racje mialem dysk 80GB ze sklepu trzymalem na nim wazne
dane, no bo ze sklepu nowka itp mialem go miesiac i po miesiacu zakonczyl
zywot. Oczywiscie wymienili mi go na nowy. Z chwilowego braku kasy
sprzedalem ta 80 i za korzystna cene kupilem uzywana 40GB. Do 40 tez
podchodzilem sceptycznie, ze taki tani bo dalem rok temu za niego 80 zl to
pewnie padnie ale potrzebowalem dysku zeby moc cokolwiek zrobic na kompie.
Dysk chodzi do dzisiaj bez zadnych awarii i jestem z niego zadowolony mam
jeszcze 10GB jako dysk pod USB i tez chodzi bez zastrzezen mam zamiar kupic
jeszcze 160 GB. Ta 160 podepne poczatkowo jako dysk slave, i wanych daneych
nie bede trzymal, jesli wytrzyma z pol roku wdtedy przeniose na nia system i
wazne dane. Chodzi o to ze z nowym dyskiem jest podobnie jak z uzywanym
mozes kupic w sklepie i moze pas po paru dniach, ratuje Cie gwarancja, i
dysk odzyskasz ale straconych danych juz nie. Dlatego wazne dane trzymam na
dyska niekoniecznie nowych ale sprawdzonych.

Pozdro!

--
--------
<<>> Gozdek <<>>