Re: ktora plytke wybrac

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 11:14:51 MET

Użytkownik "PaRaDzIqS" <cnenqmvx@jc.cy-rot13> napisał w wiadomości
news:dv0l5j$7eo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21189 taka czy :
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17187 najbardziej zalezy mi na
> stabilnosci.
> podkrecac procka, pamieci nie mam zamiaru, jedynie moze grafe.
> zalezy mi tez na tym aby nie bylo zadnych problemow z kompatybilnoscia
> pamieci z ta plyta ( obecnie posiadam jedna kosc kingstone 512 ddr 400, i
> jedna 512 ddr333 jakis noname).

Ja również podobnie jak Jolly Roger polecam to:

ASUSa miałem i poza super rozmieszczeniem elementów na płycie więcej plusów
jakoś nie mogę polecić, no może poza tym, że działa na nim nvMixer w miejsce
dołączaneho na CD softu Realteka. Abit KN8 to lekko obcięty AN8, niezbyt
dobrze rozmieszczone elementy na płycie, no i ten wiatraczek, który na 100%
zacznie wyć po pół roku i trzeb go będzie smarować lub zmienić na radiator
Zalmana.
Gigabyte pasywnie chłodzony, dobre rozmieszczenie elementów, dobrze się
kręci.

Co do Twioich pamięci to radzę sprzedać tego No Name i kupić drugiego
Kingstona. Przypuszczam, że na 99% nie pójdzie on z Kingstonem na DDR400, a
po co sobie obniżać wydajność na nowym sprzęcie.

pozdrawiam