Re: samsung 710n

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 11:12:11 MET

Użytkownik "IP" <przeiwon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:duuvmn$krm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> co sądzicie o LCD - Samsung 710N ?

Mam 710N i właśnie przed nim siedzę. Monitor przyzwoity, choć bez
fajerwerków. Kłopotów nie sprawia (mnie obraz czasami falował denerwująco -
ale to chyba wina karty, bo sprawdzony na innym PC był OK). Myślę, że dziś
bym wybrał coś ze złączem DVI (podobno jednak lepsze), choć byłoby pewnie
nieco drożej. A - ustawienia fabryczne trudne do zaakceptowania - koniecznie
trzeba zredukować Brightness. Inaczej bije po oczach! Tyle, że w przypadku
innych LCD jest zazwyczaj podobno tak samo.

Pzdr.,

Woj