Re: Znów wnerwiający przydźwięk

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 11:01:07 MET

Użytkownik " Shreek" <pulikowS P@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dv0oci$ldj$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Nothingman" <nothingman86@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Chyba nie wiele da się zrobić.
> Wyciszam mikrofon, głośniki i...
> dalej piszczy.

Kurde, sam nie wiem, czy isc z tym do reklamacji... Po pierwsze, to nie jest
cos glosnego, ale gdy siedze np. o 4 w nocy i jest cisza, to dzwiek, mnie do
szalu doprowadza... nie wiem czy serwis uzna to za wade i czy wogole bedzie
to sluchac, w jakims glosnym sklepie i pomysla, ze przesadzam.... a po
drugie najgorsze jest to, ze czasami sie zdarza, ze przez dluzszy czas nie
piszczy (!)... Niezly numer bedzie, jak pojde z laptopem do serwisu,
wlaczam... a tam wszystko OK... EHhh... najgorsze sa takie wady :/

Pozdrawiam
Nothingman