Re: Oryginalny WINDOWS Czy jest ROZNICA?

Autor: Williams <john_williams_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 18:43:54 MET

Dzieki za odpowiedz. Raz mi sie zdarzylo, ze zaraz po zainstalowaniu windowsa
na sformatowany dysk podczas seryjnego instalowania programow jakie
mi sa potrzebne, pojawilo sie niebieskie okno z napisem blad krytyczny. I to
samo pojawialo mi sie niedawno podczas przeciazenia komputera. No
ale trudno mi mowic tu o przeciazeniu komputera spowodowanym instalowaniem
jakiegos programu, nawet jesli w tle chodzi kilka innyh: winamp, gg, skype,
wirtual cd rom bo komputer ma giga ramu i P4 3.06 proc. Problem ten mialem
rowniez na moich dwoch poprzednich komputerach , jedno co je laczy ten
problem, to fakt ze
instaluje od slugiego czasu te same programy ,czyli programy graficzne,
komunikatory ,slowniki itp.

Podsumuwujac , nie stanowi to dla mnie wiekszego problemu ale zastanwaim sie
co moze byc przyczyna. Dzieje mi sie to na PC ( chodzi 24 h/dobe podlaczony
do muła ) oraz
na laptopie, ktory czasami bywa wlaczony przez 3 dni non stop. Moze
przyczyna jest zbyt dlugi czas ich nieprzerwanej pracy?