Re: Oryginalny WINDOWS Czy jest ROZNICA?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 16:08:04 MET

Użytkownik "Williams" <john_williams.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:duumlc$rv8$1@inews.gazeta.pl...
> Nie mialem nigdy zainstalowanego oryginalnego windowsa. Korzystam z
> Windows XP
> Professional. Kilka razy w miesiacu zdarza mi sie ze komputer sam sie
> wylacza,
(...)

malo prawdopodobne, zeby legalnosc lub nielegalnosc windy powodowala
zawieszenia systemu. Raczej nalezy szukac przyczyn w sprzecie lub jego
driverach. Jesli zdarza sie to rzadko tak jak u Ciebie - raz na miesiac to
znalezienie przyczyny moze byc trudne. Musisz zauwazyc co powoduje
wylaczanie sie kompa. Byc moze jest to jakas aplikacja, ktora uruchamiasz
lub ktora pracuje w sposob ciagly w tle. Tak czy inaczej musialbys
zainstalowac czysty system i stopniowa doinstalowywac najpierw drivery,
pozniej oprogramowanie ktore uzywasz, tylko problem polega na tym, ze
wylaczanie moze byc zbiegiem dwoch lub wiecej okolicznosci. Sprawdz czy np.
nie zawiesza sie w trybie awaryjnym to juz troche zawezi poszukiwania.

Jesli chodzi o sprzet to byc moze jest to jakies uszkodzenie pamieci lub
nawet zasilacz moze powodowac chwilowe wahania napiecia przez co komp sie
resetuje.

Niestety nie jest latwo to zdiagnozowac i najczesciej usterka taka kiedys
sama wychodzi np. przy zmianie oprogramowania na nowsza wersje lub tez
rezygnacji z niego.

pozdrawiam
Tomek