Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 15:18:39 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 6 Mar 2006 11:07:38 +0100
is the real date, Coach <"coach_r[at"@]poczta.onet.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Do czasu, aż jej się nie odepnie / wywali.
>Wtedy zawsze okazuje się, że dostanie się od kogoś dyskietkę z czymś
>ważnym.

To wtedy otwierasz szuflade, wyciagasz zapakowanego w torebke z
ziplockiem (zeby sie nie kurzyl) starego poczciwego flopa panasonica,
alpsa albo mitsumi, wzglednie "sieczkarnie" chinona razem z kabelkami,
podpinasz do plyty, zgrywasz co masz zgrac, i flop znow laduje w
szufladzie :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

P.S. Flopa 5.25` tez mam gdzies w szufladzie :) Na wszelki wypadek :)

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

          Nie ma rzeczy niemozliwych.
         Sa tylko za niskie honoraria.