Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: USUNTO <_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 23:59:58 MET

Czajson napisał(a)Data: 2006-3-3 20:11

> Użytkownik "USUNTO" <"kubapaszkowski(USUNTO)"@o2.pl> napisał w wiadomości

> Coś wiesz a siejesz na grupie zabobony jak stara plotkara. Miałem Athlony
> praktycznie z każdym rdzeniem i nigdy nie miałem problemów z chłodzeniem. A
> fama o piekarnikach AMD pojawiała się w postach nowicjuszy grupowych. Sam
> się domyśl gdzie tacy składają komputery.
>
> pozdrawiam

sory szefie, takie przesądy z czasow ... przed pentium mmx, tzn z tego
co pamietam nadal obstawiam ze amd'eki wymagaly lepszego chlodzenia?
wiem ze p200 mmx chodzil u kumpla miesiacami z ledwo krecacym sie
wentylatorkiem, a nie wiem czy k6 by to przezyla... (nie robilem testow ;p)

--
Pozdrawiam
Kuba Paszkowski