Re: Uruchamianie kompa za pomocą pilota

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 23:41:59 MET

Leszek K. <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał(a):

> Nic nie robiłem. Włączał się jak cokolwiek pojawiło się na RS-ie.
> Widocznie traktował to jak poruszenie myszą.

 Jak to nic nie robiłeś!
  Ja robie tak wchodze do biosu zaznaczam opcje aby komp się uruchamiał za
pomocą myszki PS/2 (dwukrotne kliknięcie). Zapisuje ustawienia i wylączam kompa
  Odbiornik podczerwieni mam podpięty pod COMa.
  Po dwukrotnym naciśnieciu przycisku myszy - owszem komp startuje, a za
pomocą pilota ni hu hu.