Re: Radeon 9500PRO - problem z odświeżaniem

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 16:53:14 MET

Krzysiek <krzy_banWYTNIJTO@poczta.onet.pl> w wiadomości
<news:62e4.0000014d.44119af6@newsgate.onet.pl> napisał/a:

> generalnie sprawdziłem wszystkie 3 rady, niestety, brak skutków...
> tzn - raz jest dobrze, raz widać odśnieżanie... wygląda to tak jak w TV widzi
> się monitory [no może ciut mniej widocznie]...
> w tej chwili jest OK.
> ale znówu po włączeniu kompa byłotak jak opisałem...

Nie używam na co dzień omeg, (a właściwie nie mam z nimi takiego problemu),
ale z tego co pobieżnie używałem Ati Try Tools, to żeby jego ustawienia
"zadziałały", to chyba musi ono być uruchomione [po starcie windowsa], i
może też musi mieć ustawiony jakiś profil konfiguracji, jaki będzie
domyślnie załadowany - jeśli uruchamiasz A.T.T. po starcie komp., to sprawdź
w ustawieniach tego programu, czy nie ma tam czegoś pod tym kątem...

ps.: W niektórych konfiguracjach w starszych catalystach, żeby zadziałało
pod xp wymuszenie odświeżania w 3D w panelu kontrolnym, czasem należało
wyłączyć DDC i ustawić możliwości monitora ręcznie - z pożądanym
odświeżaniem kosztem mniejszej górnej granicy rozdzielczości.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel