Re: Radeon 9500PRO - problem z odświeżaniem

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 12:05:58 MET

Hej !

Użytkownik "Krzysiek" <krzy_banWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:62e4.00000093.441157a3@newsgate.onet.pl...
> Teraz, po wlozeniu nowej karty, sterowniki najnowsze Omegi, przy wlaczeniu
100
> Hz przy 800x600, czesto, choc nie zawsze, "widać" odświeżanie...
> Przy 90 Hz jest juz lepiej, ale oczy mi sie do 100 przyzwyczaiły:)
> Monitor to Daewoo CMC-1511BW.

Nie masz przypadkiem odświeżania 60Hz ?
Nowsze sterowniki Ati z monitorami bez DDC ustawiają 60Hz niezależnie
od tego, co widać w zakładce "Monitor". W zakładce "Ekrany" jest
chyba to, co idzie na monitor.
Na Win98 te 60Hz chyba jest nie do przeskoczenia, na 2k/XP trzeba
wyłączyć dla monitora opcję "Użyj informacji DDC", jeżeli
monitor nie ma DDC i ustawić odświeżanie ręcznie.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry