Re: Notebook do 3tys?

Autor: Marconelli <mjk_at_NOSPAM.go2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 15:55:13 MET

Użytkownik "tomek" <zinger@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:dus35f$s9n$1@inews.gazeta.pl...

> Jak juz pisalem, mialem IBM z CeleronemM, zintegrowana grafika i 512ramu i
> fifa problemow nie mialem...ale, zalozmy, ze sobie moge odpuscic.
> Co do odpornosci na male dzieci, to moze sie nieprecyzyjnie wyrazilem -
> zdaje sobie sprawe, ze to nie bedzie pancerne, glownie chodzilo mi o
> klawiature, zeby nie byla zbyt delikatna.
> To co bys zaproponowal?
>
> Pozdrawiam,
> Tomek

Sam używam od ponad roku jednego z tańszych modeli HP (na procesorze AMD
Sempron mobile) ... i w sumie jestem zadowolony - aczkolwiek nie używam go
do gier (do tego lepsza jest stacjonarka), a przed dostępem do niego
kilkuletniej latorosli chroni szafa :) . Nie polecam natomiast Toshiby -
kolega ma jeden z modeli Satellite - i w ciągu ostatnich 2 lat już 3-krotnie
miał sprzęt w serwisie

pzdr
Marconelli