Re: Notebook do 3tys?

Autor: tomek <zinger_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 14:51:15 MET

> Coś nie wiem abyś mógł się zmieścić w 3kzł za dobry sprzęt i o takich
> parametrach.
E no bez przesady;) Mialem IBM R50e z podobna konfiguracja do opisywanej i
dalo sie pograc.

> Jak już kupisz nowy i wypasiony to centrino i BT to już prawie standard.
Ale chyba jeszcze nie za 3tys, przynajmniej z tego co przegladalem oferty.
Jednak jak mowie, to dla mnie akurat drugorzedne kwestie, ze wzgledu, ze
komp bedzie wykorzystywany w wiekszosci w domu, nie w podrozy.

> Takie nie istnieją. Notebooki przed dziećmi trzeba zabezpieczać w inny
> sposób (zamykać, chować wysoko...) chyba, że znajdziesz coś o "pancernej"
> konstrukcji przeznaczonej do pracy w trudnych warunkach ale wtedy 3kzł to
> przy takich wymaganiach duuuużo za mało.
Wiem, wiem...ale zeby przynajmniej klawiatura nie rozleciala sie po
mocniejszym w nia uderzeniu reka (dziecka;-)).

> Szukaj czegoś od znanych producentów. Gwarancja to jedno a serwis i
> dostępność części po gwarancji to drugie.
Ktorzy wg Ciebie to znani, bo jest tego troche? Ktorzy maja dobry serwis
gwarancyjny, a ktorzy po, a ktorzy obydwa?:)

Pozdrawiam,
Tomek