Re: Notebook do 3tys?

Autor: Shreek <P_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 14:36:12 MET

Użytkownik "tomek" <zinger.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:durulm$7i9$1@inews.gazeta.pl...

> (powiedzmy zeby dalo sie pograc w gre typu Fifa`06).

Coś nie wiem abyś mógł się zmieścić w 3kzł za dobry sprzęt i o takich
parametrach.

> Centrino i Bluetootha moge sobie odpuscic.

Jak już kupisz nowy i wypasiony to centrino i BT to już prawie standard.

> - 512RAM
> - HDD min 40GB
> - nagrywarka CD/DVD
> - wyjście TV mile widziane
> - WiFi mile widziane
> - przyzwoita grafika
> - wytrzymały (małe dzieci)

Takie nie istnieją. Notebooki przed dziećmi trzeba zabezpieczać w inny
sposób (zamykać, chować wysoko...) chyba, że znajdziesz coś o "pancernej"
konstrukcji przeznaczonej do pracy w trudnych warunkach ale wtedy 3kzł to
przy takich wymaganiach duuuużo za mało.

> - niska awaryjność, mile widziana gwarancja 3 lata (lub jako opcja)

Szukaj czegoś od znanych producentów. Gwarancja to jedno a serwis i
dostępność części po gwarancji to drugie.

--
M.P.
GG: 1119311