Re: świecąca myszka -laik pyta...

Autor: olo2 <jan2500_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 13:06:19 MET

> A, to co znowu ?
> Czy mógłbyś jaśniej ?

Listwą bezpeieczeństwa nazywam urządzenie - rodzaj przedłużacza z wejściami
na kilka wtyczek, w którym są bezpieczniki i który ma zabezpieczać przed
przepięciem.
Listwa może być włączona lub wyłączona (jest na niej specjalny, duży
włącznik). Jeżeli jest wyłączona(tryb off) to nie da się uruchamić komputra.
Nie znam sie na tym więc chciałem zapytać czy jeżeli listwa jest wyłączona
to zabezpiecza komputer przed skokiem napięcia w sieci czy też aby spełniała
swoją funkcje miusi być stale włączona (co sygnalizuje dioda).

Nie znam sią na tych wszystkich niuansach więc prosze o wyrozumiałość za
lamerski język...