Re: Pytanko o Durona

Autor: Cyneq <spam_at_won.com>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:39:49 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Athlon 2800+, 512 MiB RAMu, Radeon 9200SE. I całość jest
> "wizualnie wolniejsza" od NT 4.0 działającego na K6-2 500 MHz
> z 256 MiB pamięci, aczkolwiek w normalnej pracy na szczęście
> to nie przeszkadza (i z każdą aktualizacją oprogramowania
> jest nieco lepiej).

Nie wiem czemu tu się dziwić, NTcja powstawała w czasach gdy nikt nie
miał takiej armaty do wbijania gwoździ, więc i sporo nie żarła.
Postaw sobie W3.1 to zobaczysz ze jest szybki jak pułapka na myszy ;P
A jakikolwiek linux z jakimikolwiek Xami wypuszczony powiedzmy w zeszłym
roku nawet Twoje athlona rozgrzeje jak młoda dziewicę. Tyle że w ciągu
tych 10 czy parunastu lat można jednak założyć że soft pisze się na
nieco szybsze maszyny, prawda?

--
Cyneq