Re: Athlon XP 2700, jaka nominalna częstotliwość?

Autor: Miszka <brandzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:35:56 MET

> I czego oczkujesz po takim podkręceniu? Wzrostu wydajności? IMO to jedynie
> temperatura się zwiększy a wzrostu wydajności wcale nie zauważysz. Jak
> kręcić to na minimum 3000+

    Okay, wszystko fajnie. Dobrze wiem, że nie wiele przyspieszy przy takim
podkręceniu. Moje pytanie było jednak zupełnie inne, tzn. chodziło mi o
nominalną częstotliwość dla mojego procka. Niestety nie wiem, czy teraz
pracuje na wyższej częstotliwości niż powinien. A może podpowiesz mi na
jakiej powinien pracować, żeby osiągnąć 3000+. Dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Miszka.