Re: Padł dysk IBM - można coś zrobić?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:31:08 MET

Dnia 2006-03-10 08:22:20, indywiduum zwane *Tomasz Del* wymodziło przez
port 119 co następuje:

> Nawet mnie nie denerwuj. Mój drugi dysk to taki sam Deskstar, tyle, że 20GB... :-(

No to ja Cię jeszcze pocieszę: DTLA made in Hungary to mistrzostwo
świata. U nas padły dwie taczki takich dysków. To właśnie po tej serii
IBM postanowił wycofać się z dysków ATA, sprzedając cały ten bajzel
Hitachi

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]