Re: Padł dysk IBM - można coś zrobić?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 23:12:44 MET

> zrobić? Może gdzieś w Krakowie jest jakiś serwis, który coś by poradził? Z
> tym, że straciłem dane już się pogodziłem. Ale jeśli dałoby się go tanio
> naprawić...

Te dyski, maja taka ceche, ze padaja, a dokladniej - pada nosnik danych
(talerze). Wszyscy ktorzy maja te dyski powinni sie przygotowac na awarie
juz po pierwszych objawach typu diwne stukanie, chrobotanie, problemy z
rozpoznawaniem w BIOSie.
Na allegro jest jeden magik, ktory je naprawia - nie bede sie wglebial w
szczegoly na czym to polega :-). Jednak nie naprawia chyba dyskow
wyprodukowanych na Wegrzech. Dysk mozesz chyba jedynie sprzedac na allegro
:-)

Pozdrrr... Reksio