Re: Zmiana ukladu scalonego w HDD

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:45:14 MET

"JP" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> wrote in message
news:Xns9781DE80F4BBCMrRoger@212.76.39.205...
> Kolega zadal mi pytanie, a w tej kategoii nie jestem pewien co
> odpowiedziec:
>
> "Powiedzmy ze mam 2 identyczne dyski (firma model pojemnosc) ale maja inny
> firmware.Czy mozna miedzy nimi zamieniac zewnetrzny uklad scalony-czy moze
> powinny jednak miec ten sam firmware?"
>
> Jak poradzicie ?

Jesli wszystko jest w 100% zgodne ( a nie masz tej pewnosci) to mozna
zamienic firmware 0 roznice moga naprawde drobne ale istotne z punktu
dzialania dysku - najalpeij sprobowac poszukac firmware w nowszej wersji i
sprawdzic czy wykona upgrade - jesli odmowi twierdzac ze firmware jest nie
ten co trzeba to pewnie jednak roznice sa...