Re: Barracuda

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:17:49 MET

Użytkownik "pioruns" <cvbehaf@b2.cy> napisał w wiadomości
news:527024155.20060309203636@b2.cy...

> Człowieku wyluzuj O_o Dla swojego KFa jesteś panem i władcą, ale w
> usenecie panują równe prawa. Jak nie zamierzasz pomóc - to stul p**k i
> przestań grozić innym.

Zamiast pisać te bzdety przeczytaj cały wątek. Dałem dwie wskazówki gdzie
znaleźć rozwiązanie. Nie będzie mi nikt publicznie wyjeżdżał z pouczeniami.
W usenecie panuje prawo do konieczności dostosowania się wskazówkom innych
jeżleli nie ma się na tyle silnej woli, żeby samemu znaleźć rozwiązanie.

EOT