Re: Uciazliwy problem.

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 17:51:52 MET

do_mi <do_mi@interia.pl> napisał(a):

> Hmm, to jest juz na czym bazowac, jezeli masz podobny sprzet.
>
> Swoja droga to jest taka opcja w BIOS'ie:
> ACPI APCI Mode (lub Support)
> BIOS -> AML ACPI table
> sprawdzilem i mam je wlaczona.
> I jeszcze cos takiego mam ACPI 2.0 Support ustawione na [NO]
>
> Jezeli chodzi o stabilnosc systemu, to od samego poczatku cos tam sie w
nim
> zawsze wieszalo.
> Nigdy, zostawiony na noc przy wlaczonym Azureusie nie dotrwal do rana bez
> restartu.
> [...]
System wyglada nastepujaco:
P4HT 3.0 @ 3.2
Corsair 2x512 + 2x256 = 1.5GB na dualchannel (2CL) - synchroniczne FSB dla
procesora i pamieci 215 MHz
Raptor 36GB na OS, WD SATA 120GB na backupy, 2 WD SATA 120GB RAID-0 na
Promise
ATI All-in-Wonder X800
Audigy 2
karata sieciowa z plyty.
System absolutnie stabilny (temperatura w spoczynku: plyta 26, procesor 32 -
standardowe chlodzenie Intela na zwolnionych obrotach wiatraka).
Pozdrowienia