Re: Uciazliwy problem.

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 16:15:51 MET

> Pierwsze i podstawowe pytanie - czy ten system chodzil wczesniej
> stabilnie?
> Jezeli tak, to co ostatnio w nim zmieniales?
> Mam podobny i karte sieciowa mozesz wykluczyc - nie sprawia problemow.

Hmm, to jest juz na czym bazowac, jezeli masz podobny sprzet.

Swoja droga to jest taka opcja w BIOS'ie:
ACPI APCI Mode (lub Support)
BIOS -> AML ACPI table
sprawdzilem i mam je wlaczona.
I jeszcze cos takiego mam ACPI 2.0 Support ustawione na [NO]

Jezeli chodzi o stabilnosc systemu, to od samego poczatku cos tam sie w nim
zawsze wieszalo.
Nigdy, zostawiony na noc przy wlaczonym Azureusie nie dotrwal do rana bez
restartu.
Pewien user wpomnial o SB Lile - zeby jej nie instalowac.
Czy Ty takze masz SB w swoim kompie, czy lecisz na zintegrowanej dzwiekowce?

Pozdro.
do_mi