Re: Czy laptop 800MHz pociągnie divx

Autor: bu <awinas_at_yahoo.com>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 17:07:30 MET

Sat, 4 Mar 2006 18:25:00 +0100, na pl.comp.pecet, Czajson napisał(a):
> Teraz jest moda na "laptopa bez potrzeby mobilnej". Ludzie kupują bo jest
> trendy stawiają go w domu i tłumaczą ten fakt tym, że zajmuje mniej miejsca
> niż TV. A są przecież monitory LCD, obudowy Media Center.... Naprawdę
> kiepskie tłumaczenie.

Nie zgodzę się z Tobą. Mam laptopa w domu od ponad 5 lat. Nie był to mój
świadomy wybór tylko okazja. Teraz wiem, że możliwość pracy w dowolny
miejscu (biurko, stolik, fotel, przed telewizorem, kuchnia, łóżko) czy np
oglądania filmu leżąc w wannie jest ogromną zaletą.
Mimo tych zalet marzy mi się również komp stacjonarny.
Serdeczności
Bu