Re: Jaki HDD do zastosowan audio?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 15:33:49 MET

"OMSON" <omson@o2.pl> wrote in message news:dupat8$v8d$2@news.lublin.pl...

> Tak wynika z testow - dlatego wezme jakis hdd 200GB zamiast np 80GB.

Im wyzsza poejmnosc dysku tym z reguly wyzszy transfer wewnetrzny a wiec i
wieksza predkosc transferu - oczywiscie jesli dysk uzyskuje pojemnosc przez
wieksza ilsoc talerzy to raczej nie jest szybszy a glosniejszy i zwieksza
sie sznasa na jego pad - choc teoretycznie talerze powinny usrednic
niedoskonalosc wywazenia - no ale sumaryczna i tak ulegnie zwiekszeniu o
jakis tam wspolczynnik...

> Myslalem nad tym ale nie na kazdej plycie bedzie mozna przetaktowac ten
> procesor o prawie 50% - tylko to mnie powstrzymuje :)

Mimo wszystko warto poszukac i znalezc taka plyte :D