Re: blue screen IRQL win xp

Autor: Skorupa <skorupaNOSPAM_at_poczta.nom.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 13:09:27 MET
Message-ID: <dup60m$pc4$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Skorupa napisał(a):
> Radosław Sokół napisał(a):
>> Skorupa napisał(a):
>>>> Testowałeś go Memtestem86+ i Prime95? Może pamięci są
>>>> uszkodzone/źle skonfigurowane albo chłodzenie nawala.
>>>
>>> Pamięci nie testowałem, wentylator śmiga jak trzeba (tem ok 37*C)
>>
>> No to warto zrobić test pamięci i stabilności tymi
>> dwoma programami.
>
> Przetestuje i zobaczymy jakie będą wyniki

MemTest zrobiłem 2 razy. Za 1 razem się całkowicie wysypał (pasy na
monitorze) za 2 razem zatrzymał się na 52% testu nr 5 (Block move).
Wyjąłem RAM i wstawiłem stary (256MB) Zobaczymy co się będzie działo.

>
>>
>>>> Jaki masz zasilacz?
>>>
>>> zasilacz też mam nowy (400)
>>
>> A jaki producent?
>
> Procomp Metropolis
>
>>
>>> Karty w poprzedniej konfiguracji chodziły dość dłógo bez problemów,
>>> ale posprawdzam.
>>
>> DłUUUUUUgo! ;)
>
> sory ;)
>
>>
>> To, że działały z jedną płytą nie znaczy, że będą działały
>> z drugą (a tym bardziej z innymi przerwaniami).
>>
>>> po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące:
>>> 0x0000000a (0x0044006c, 0x00000002, 0x00000001, 0x80513437). Zrzut
>>> zapisano w: C:\WINNT\MEMORY.DMP. Źródło Save Dump
>>
>> Ten błąd już bardziej sugeruje problemy ze stabilnością
>> sprzętu.
>>
Received on Thu Mar 9 13:10:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 13:51:09 MET