Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 13:11:16 MET

Yakhub napisał(a):

> Powiedz, czy WTEDY faktycznie zwracałeś na to uwagę ? :>

"Na to", to znaczy na co? ;) Jeśli pytasz, czy wtedy było to dla mnie aż
tak uciążliwe, to nie... Wtedy wydawało się czymś naturalnym, że aby
przenieść kilka gierek, tapet czy ewentualnie MP3 od znajomego, trzeba
mieć ze dwa pudełka dyskietek i trochę posiedzieć przy pakowaniu i
dzieleniu plików. Nie znało się CD-R, więc nie miało się porównania. To
znaczy trochę później się już miało, bo krążyło *kilka* płyt z MP3,
które sobie tylko znanym sposobem ktoś zdobył , no i oczywiście trzeba
było wybierać, bo na dysku 2,1 GB za dużo muzyki zmieścić się nie
dało... Oczywiście teoretycznie można było chodzić z HDD, ale ja _nigdy_
tego nie praktykowałem, szkoda go tak narażać na uszkodzenia. ;)
Dopiero potem to wszystko ruszyło - CD-R, DivXy, związana z tym
konieczność wymiany komputera itp. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/