Re: Co mozna wstawic

Autor: Mark <dragon74_at_op.pl.NO-SPAM>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 12:08:33 MET

Dnia Wed, 8 Mar 2006 23:16:54 +0100, Czajson napisał(a):

> Miałem do czynienia
> z tą płytą. Nawet w połączeniu z DDR266 to nadal był muł.

Ja tez mialem. I w efekcie stwierdzilem ze przy niej to taki np Asrock to
szczyt zaawansowanej techniki.
Mul to i tak delikatnie okresliles..:) XP instaluje sie i chodzi woooooolno
( Na celeronie 400 i 128 ram smiga 2x szybciej), plyta niesamowicie kaprysna
- przy dokladaniu pamieci (akurat gosc mial SDRAM) chodzilo tak srednio 1 na
5 testowanych kosci, i to i tak sprawdzane byly te BX-owe..
Moja rada - sprzedac poki jeszcze choc pare zlotych da sie wyciagnac.

--
Mark