Re: Co mozna wstawic

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 23:16:54 MET

Użytkownik "Adam" <stasdam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dunjv8$bij$1@news.onet.pl...

> a do mojej płyty co byś proponował?

Do tego Mercurego? Proponowałbym ją sprzedać jak najszybciej i kupić
chociażnu MSI KT6 jak nie zamiezrasz zmieniać procesora. Miałem do czynienia
z tą płytą. Nawet w połączeniu z DDR266 to nadal był muł. Zmień płytę na
proponowaną przeze mnie lub lepszą (czyt. nForce2) do tego 2x512MB DDR400
Twinmos CL2.5, Gigabyte GF6600 128MB 128bit 400/500 AGP i nowy dysk twardy
Samsung SATA lub ATA 8MB cache dowolnej pojemności. Oczywiście cały czas
trzeba pamiętać o porządnym zasilaczu 350W dobrej marki.

pozdrawiam