Re: jak stworzyć recovery cd

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 10:43:08 MET

aladin07 napisał(a):

> dzieki za pomoc
> sprobowalem zrobic tak jak powiedziales za pomoca drive image 2002
> moja obecna pratycja systemowa ma prawie 10GB z czego 5,85 zajete
> i chcialem to wrzucic na dvd-rw no i za kazdym razem wyskakuje mi po jakis
> 15 minutach blad 1805 ktory wskazuje zdaje sie ze mam za malo miejsca
> ale na poczatku program informuje mnie ze wyjdzie okolo 3,2GB
Czyli ustawiasz max kompresje tak?
> wiec jeszcze duzo powinno pozostac
> no i co ja z takim faktem moge zrobic:(
Uzyj Ghosta - on tez ma kompresje, ktorej uzyj na max. Z DI czasem nie
idzie (czesto z powodu bledow w tablicy alokacji plikow lub innych rzeczy).
Na poczatkek wogole zajalbym sie sama partycja, oczysc ja ze zbednego
balastu w tempach systemowych i przegladarki, zdefragmentuj za pomoca
jakiegos dobrego programu ( np Diskeeper 10), napraw bledy jesli sa
jakies i wtedy sprobuj ponownie.

Pzdr, OMSON