Re: jak stworzyć recovery cd

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 09:59:16 MET

> Ale tu IMHO nie ma nad czym dumac... W pracy mam 2 laptopy (Toshiba i HP)
> i najzwyczajniej w swiecie po skonfigurowaniu systemu, wywaleniu/dodaniu
> roznych aplikacji stworzylem backup za pomoca programu DriveImage (ale to
> bez znaczenia - rownie dobrze moze byc NortonGhost). Kopie ta wypalilem w
> Nero na plyte tworzac dysk startowy, zeby byla ona bootowalna. All done!.
> Eny kłeszczyns? :)

dzieki za pomoc
sprobowalem zrobic tak jak powiedziales za pomoca drive image 2002
moja obecna pratycja systemowa ma prawie 10GB z czego 5,85 zajete
i chcialem to wrzucic na dvd-rw no i za kazdym razem wyskakuje mi po jakis
15 minutach blad 1805 ktory wskazuje zdaje sie ze mam za malo miejsca
ale na poczatku program informuje mnie ze wyjdzie okolo 3,2GB
wiec jeszcze duzo powinno pozostac
no i co ja z takim faktem moge zrobic:(
nie mam innej na tyle duzej partycji zeby zmiescic tam obraz, a jak probuje
podlaczyc
poprzez usb 2 naped zewnetrzny - dysk na ktorym mam duuzo miejsca.
no i niestety tak jakby byloby to nie widzialne dla programu - juz od razu
po restarcie strzela mi bledem i tyle mam z tego :)
takze dalej stoje w miejscu choc teraz z nieco innej przyczyny
pozdr i prosze o pomoc