Re: Listwa zasilajaca z filtrem

Autor: <soap_at_go2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 01:13:21 MET

Reksio napisał(a):

> O filtrach w listwach zasilajacych mozna wiele opowiadac. Skracajac do
> minimum:
> 1. te regularne trzaski niekoniecznie dobywaja sie z sieci zasilajacej
A co np.?
> 2. tanie listwy maja tylko wylacznik (czasem jeszcze warystory :)
Nie znam sie na elektryce :)
> 3. drozsze listwy maja jeszcze bezpiecznik, ale dopiero konkretne, drogie
> listwy maja uczciwe filtry. Czasem lepiej kupic stara listwe (moja waży
> prawie 3 kilogramy :-) na Allegro niz nowa, ale badziewna.
Wielce prawdopodobne :)
> 4. Te najlepsze (choć niekoniecznie) listwy maja jeszcze w swoim wnetrzu
> takie cos jak na tej aukcji:
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=90446442 - to nie moje, więc prosze
> nie posadzac o reklame. Niestety maja wieksze gabaryty. Lepsze są te z malym
> UPSem w srodku. Podtrzymywanie napiecia jest mizerne, ale filtrowanie jest
> calkiem oki.

Tylko ktore? Czy myslisz ze ta najdrozsza ktorej link podalem posiada
cos takiego?

> Moim skromnym zdaniem - jezeli masz jakiekolwiek pojecie o
> elektryce/elektronice - kup taki filtr, podlacz, i bedziesz wiedzial czy
> warto inwestowac w konkretna listwe zasilajaca. To tylko 1/10 ceny lepszej
> listwy ! A moze najpierw pozycz od jakiegos kolegi lepsza listwe - bedzie
> wiadomo czy warto szukac zaklocen w sieci - moze to sasiad ma CBradio z
> "dopałką" ?

Niestety zadnen kolega nie ma lepszej listwy. Jak maja to tylko takie z
bezpiecznikiem
Sasiadow raczej nie posadzam ale przyczna lezy prawdopodobnei wlansnie
w pradzie bo juz wiele watkow przekopalem na temat tech glosnikow.
Jesli nie to to mozliwe ze to zaklocenia z komputera, podezpolow typu
myszka z glosnikami (subwofer ma duza moc wiec w srodku jest sporej
wielkosc glosnik co wydziela spore pole magnetyczne)