dziwny problem ze sterownikami do grafiki...

Autor: Jan Kowalski <siurdix_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 23:08:19 MET

Witam

Mam taki problem ze sterownikami do karty graficznej. Karta ta to Radeon
9600 Pro. Sprawa jest ciekawa bo po zainstalowaniu golego systemu i
zainstalowaniu 3D Mark 2001 osiagam w tescie wynik rzedu 8800, natomiast po
wgraniu oryginalnych sterownikow do plyty glownej oraz oryginalnych
sterownikow do karty graficznej wynik w 3D Mark 2001 spada do poziomu 5380 -
czy ktos moze mi wyjasnic czym to jest spowodowane?

Pozdrawiam wszystkich czytelnikow.......

J.K.