Re: wybór-monitory LCD 17 i 19?

Autor: Jacek_FH <satan_at_hell.net.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 21:30:38 MET

Dnia 2006-03-08, Czajson <rookie@rookie.cy> pisze:

> Wszystko co napisałeś świadczy o tym, że nie masz bardzo do czynienia z LCD
> (dobrymi LCD) albo pracujesz na kiepskim sprzęcie i wydaje Ci się, że LCD to
> wypas.

Sam posiadam dość dobrą (jak na czasy gdy kupowałem) 17" LCD, o parametrach
w części podobnych do wspomnianego Samsunga (jasność, kąt widzenia), z
gorszą czernią i czasem reakcji (bo to stara TFT).
Ale pracowałem przy taniej (właśnie koło 1400zł) 19" i z chęcią bym się na
nią przesiadł, stąd moje pytanie.
Może jak będę miał możliwość popracować przy nowej dobrej 17/19 to poczuję
różnicę.

--
Jacek_FH