Re: w2k licencja a zmiana sprzętu

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 21:20:14 MET

Użytkownik "d'plus" <dplusUSUN_TO@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dumb7v$fnf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam na komputerze windows 2000 prof. z licencją oem. Muszę przełożyć
> dysk z tym windowsem do innego komputera i zastanawiam się, czy wogóle
> system się uruchomi i czy będą jakieś problemy z numerem
> seryjnym/licencją.

A system kupiles z komputerem czy z tym dyskiem? Licencja OEM to licencja na
system zakupiony z urzadzeniem "niezbednym do pracy komputera lub calym
komputerem". Zeby system byl legalny, to musisz miec _fizycznie_ to
urzadzenie, z ktorym zostalo zakupione oprogramowanie. Wtedy wszystko jest
IMHO legalnie.

Pozdrawiam,

Robert