radeon ati i 2 monitory

Autor: <spam_at_electricline.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 15:59:24 MET

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.

mam mały problem, -> w komie mam kartę graficzną ATI Radeon, z 2-ma
wyjściami, podłączyłem 2 monitory (1) LCD i (2)CTX i tu zaczyna sie
problem. Otóż monitor (2) jest po lewej stronie, a (1) po prawej.
Chcę aby nr (1) był głównym monitorem (czyli na nim ma by pycisk
start...) jak zrobi, aby monitor CTX (2) był z lewej strony i był
lewym rozwinięciem pulpitu z monitora (1).

Czyli chc, aby idąc myszką z monitora nr (1) w lewo, myszka pojawila
sie na monitorze (2),
Ściągnelem najnowszego Catalista ATI i nie mogę nic zrobic, Proszę
o pomoc.
Z góry dziękuję.

Grzegorz