Re: 900MHz + 384MB RAM - która winda?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 15:53:20 MET

  Shreek napisał(a):

> Jeszcze warto Win98SE czy może już ładować XP?
>
> Inne systemy narazie nie wchodzą w grę?

Instaluj XP, Windows 98 to jakaś pomyłka o której najchętniej chciałbym
zapomnieć. Dziwi mnie fakt, że wielu użytkowników na siłę instaluje 98
sądząc, że w ten sposób system będzie działał sprawniej. O ile w
przypadku Pentium 200 MMX czy pierwszych PII taki tok myślenia ma sens,
to na twoim sprzęcie nic nie zystasz. Powiem wręcz coś innego - zyskasz
na sprawności działania instalując XP. Dla przykładu ja na Duronie 700
MHz z 128 MB RAMu odczułem poprawę po przesiadce na XP, nieraz musisz
tylko wyłaczyć parę bajerów i wodotryskóqw, bo one straszliwie żrą
pamięć, zwłaszcza jeśli masz w tle jakiegoś antywirusa cięższego itp.
Myślę jednak, że w twoim przypadku RAMu wystarczy.
Co do Windowsa 98 to na kiepskiej karcie graficznej (16 MB) miewał
problemy z przejściem do trybu overlay podczas odtwarzania filmów,
natomiast w XP na tym samym sprzęcie filmy śmigały.

# /George Orwell - Rok 1984/