Re: LightScribe vs LabelFlash - trwalosc

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 14:24:03 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*WL*, która zaskrzeczała:
> Znaczy sie ktos ma za Ciebie wyszukac i podac na tacy? Skoro Cie to
> interesuje to zrob to sam i podziel sie z nami wynikami Ty &*%^#$ ;)

Ja myślę że przedpiśca dobrze wie ilu producentów (może liczba mnoga
jest tu pewnym nadużyciem) oferuje produkty w technologii LabelFlash. :)

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"A w owych czasach byli na ziemi giganci; a także później, gdy synowie