Re: Sieciówka ISA z 2x RJ45

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 13:26:29 MET

Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> Tak, ale to chodzi ze calosc zmiescila sie w obudowie.

Jedyna płyta z jednym iso, którą widziałem to jakiś dell w malutkiej
obudowie. Obok śledzia miał poziome zaślepki mierzone właśnie pod karty
włożone na expanerze. Powiem więcej kupiłem nawet taki komputerek
(MX166,16MB) i po wsadzeniu dwuch sztuk sieciówek postawiłem na tym
freesco. Z sieciówkami mnie to 100 zet wyszło.