Papier w druakrce igłowej

Autor: mj <mj_at_nomail.com>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 12:37:10 MET

Mam nietypowe pytanie odnośnie formatu papieru w drukarce igłowej. Otóż mam
ustawiony format na stanardowy A4 i w momencie wydruku wiekszej ilości
kartek to po pewnym czasie pierwsza linia tekstu zaczyna najeżdżać na
granicę rozdarcia kartek.
Jeden magik od kompów powiedział mi, że mam ustawiony zły format, że to nie
jest A4. No, ale jaki format jest poprawny to już mi nie powiedział. Dlatego
zwracam się z zapytaniem czy to faktycznie jest tym spowodowane oraz jaki
format w takim razie jest poprawny?