Re: niestabilny ASUS P5P800-MX

Autor: RAFAŁ <buziaq_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 08:22:49 MET

Witam ponownie,
Po zainstalowaniu 3D marka i odpaleniu go komp zazwyczaj nie dochodził do
końca
testu - okienko informacyjne lub niebieski ekran a sprawca ten
sam -"ialmrnt5".
Odpaliłem system tylko z jedną 512-stką - jest ok, bez względu która to
kość.
No i teraz masa - jeśli odpalam system z dwiema kośćmi, w tych samych
slotach jak na początku tylko kości zamienione miejscami - też jest ok.
Znowu zamieniam miejscami - czyli mam pierwotną konfigurację- wywala się
ialmrnt5.
Prawdę mówiąc jestem lekko zdezorientowany...co to może być ?