niestabilny ASUS P5P800-MX

Autor: Rafał <buziaq_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 22:44:33 MET

Witam,
czy ktoś z użytkowników posiada płytę P5P500-MX ?
Kupiłem coś takiego parę dni temu i nie mogę się opędzić od niebieskich
ekranów na XP-ku z SP2. Czy te płyty są ze swojej natury aż tak
niestabilne ? Bios zapodałem najnowszy (1005.007) i to samo. Najczęściej
wywala się grafa - automatycznie przechodzi w jakiś tryb dla upośledzonych
(ikona na pół ekranu i tylko kilka kolorów), wywalając info: "sterownik
ekranu ialmrnt5 przestał normalnie pracować...". Procek Celeron 2,93, pamięć
w dualu 2x512 Kingstona.
P O M O C Y !!!