Re: 900MHz + 384MB RAM - która winda?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 00:50:58 MET

Tomek <salaboss@poczta.onet.pl> wrote:

> Ale doinstaluwujesz te pakiety do win 95 choćby ze strony microsoftu i
> jest gitara.

            Nie jest. Nawet po upgrade do WIN95OSR 2.5 + wszystkie patche bardzo
duzo softu nie dziala pod win95 - nawet tak podstawowy pakiet jak OO.org
2.0 - ostatrni ktory dziala pod tym systemem to OO 1.4.1. Zreszta wiecej
softu obecnie dziala pod wine niz pod win95.

> Rok temu jeszcze w pracy na P100 miałem win 95 i necik
> latał.

            A dlaczego mialby nie dzialac? Kwestia dzialajacych programow
sieciowych to inna rzecz.

> Ale nie zmienia to faktu że dzisiaj minimum to win 98SE

            Jako prosta maszyna do pisania, bo minimum do normalnej pracy na dzis
to win2k sp4 + rollup + patche. I wcale mnie nie cieszy ta premiera Visty
w drugiej polowie roku - oznacza to, ze na sprawdzonym i stabilnym win2k
mozna bedzie wkrotce postawic kreske, bo MS wspiera OSy tylko n-1 w
stosunku do obceniej generacji. Na szczescie XP od czasu SP2 jest _W MIARE_
dojrzaly [nie a juz takich narowow jak po premierze], prawie wszystkie
bajery da sie wylaczyc, ale specjalnie nie cieszy mnie perspektywa wydania
kolejnych ~500-600 zl na OS, tym bardziej ze z w2k jestem caly czas
zadowolony.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl