Re: [PILNE!] ZMIANY. Duże zakupy - duża prośba o pomoc :-) /mobo/cpu/ram/gpu/hdd...

Autor: Sebel <sebastian.tatol_at_data.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 17:03:34 MET

Dysk twardy:
ja tez lata temu się zawiodłem na samsungu, lat temu nieco mniej na
ajbiemie.
Teraz mam 4 dyski WD - 2x80 + 2x250 i to co chciałem zaproponować to RAID 0.
Prawdę rzekłszy nie rozumiem, jak można inwestować w taki sprzęt, bez raida.
Myślę że w tym wypadku przy wielu zastsosowaniach 1 dysk twardy byłby wąskim
gardłem.
Seb