[PILNE!] ZMIANY. Duże zakupy - duża prośba o pomoc :-) /mobo/cpu/ram/gpu/hdd...

Autor: Matteo <znggrb_tebhc_at_b2.cy>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:30:52 MET

Witam serdecznie,

No dobra, co tu będę ukrywał - najprawdopodobniej (jezeli wszystko zagra) w ciągu
kilku tygodni będę składał kolejną moją machinę... potrzebuje Waszej pomocy :-)

* Płyta główna
* Procesor
* Pamięć
* Grafika
* Dysk twardy
* Obudowa / Zasilacz

PŁYTA GŁÓWNA
Wykombinowałem sobie platformę AMD na socket 939...
Problem polega jednak nad wyborem dobrej płyty głównej - co wybrać?
MSI? ABIT? ASUS? Jakieś konkretne, sprawdzone i dobre modele? :|

PROCESOR
Skoro nowa platforma sprzętowa to także czeka mnie zakup procesora,
wybór padł na: AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket 939) Venice

PAMIĘĆ RAM
Całość uświetni pamięć RAM w jednej kości - będzie to 1GB
(kolejna kość 1GB zakupie trochę później) - propozycji brak,
cały czas zastanawiam się, jaką pamięć by kupić... GEIL? PATRIOT?

KARTA GRAFICZNA
Skoro PCI-E to musimy kupić także kartę graficzną, tutaj problem jest jeszcze
większy, ale wybrałem: GeForce 6600GT Gainward Ultra/1960 PCX TV-DVI (PCI-E)

DYSK TWARDY
Dysk twardy być musi, (szukam 200GB+) wiele osób poleca mi Samsunga SpinPoint,
ale lata temu zawiodłem się na tej firmie i nie mam jakoś przekonania - od wielu lat
siedze na Seagate i w ostatnim czasie spotkałem się z nieprzychylnymi opiniami o
nowych dyskach 200GB+ od Seagate właśnie. jestem w kropce :/

OBUDOWA / ZASILACZ
Potrzebuje także dobrej (wcale nie hiper drogiej) obudowy i dobrego zasilacza,
który dźwignie te wszystkie cuda i pozwoli im pracować w ciszy i spokoju ;)

Reasumując, proszę Was o pomoc w wyborze najlepszych podzespołów, oczywiście
nie przesadzamy z kosztem - chcę się zamknąć w kwocie max. (trochę powyżej!) 2k PLN
Będę wdzięczny za wszelkie opinie, uwagi i propozycje... HELP :o)

--
Pozdrawiam,
Matteo