Re: pojedynczy, dlugi sygnal ze speakera co 3 sekundy

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 12:35:29 MET

> Predzej z uszkodzeniem laminatu spowodowanym np. zbyt mocnym docisnieciem
> któegos z modulów (co spowodowalo wygiecie plyty i pekniecie sciezek).
> Zwykle tego typu rzeczy sie nie naprawia - PCB plyty sklada sie z kilku
> warstw ze sciezkami i nawet po odkryciu, które sciezki sa uszkodzone nie
> byloby jak sie do nich dostac.

z kilku warstw laminatu to sie PCB sklada, a sciezki sa z 2 stron PCB
umieszczone, inaczej nie spotkalem.
Naprawia sie to (o ile jest to plyta jakas markowa, bo jak nie to lepiej
przechodzona kupic dzialajaca), i to w dodatku samemu (sic!) klejem
przewodzacym. Dokladne opisy w necie sa, jak nie to chyba mam na dysku
gdzies...

Pozdro
ven